Kristianstad & Yatzy

Hej å hå!

Nu är karnevalen över och man försöker återgå till det normala livet.
Söndagen och måndagen ängnades åt syrrans trädgård där vi drog upp 40kvm plantor och då menar jag att det var blommor och växter presic på varenda centimeter.
Där lades singel och sattes snygga krukor.
Lånade ut kameran till pappa just då så bilder får komma senare.

Idag har jag varit i Kristianstad med mamma.
Vi tog en god fika och strosade runder.
Framåt eftermiddagen köpte vi lite att dricka och en smarrig kaka och åkte ut till en rastplats och läste lite....mm så härligt





När jag kom hem blev det grillning.
En runda poker som jag VANN!!!
Sen tog vi en runda Yatzy som jag VANN!!!
Det blev ytterligare en runda Yatzy fast då var vi tvungna att gå uppe ifrån och ner.
När jag kom till Tre tal fick jag en 6:a och annat skit men bestämde mig att spara på den.
I nästa slag.... Vad händer???? jo.... fyra 6:or till.....ARRGG Yatzy men var tvungen att sätta det på tretal.
På fyrtalet får jag två 5:or, och i nästa slag.....tre 5:or till....ARRGG..Yatzy igen men det blev bara ett 20poängigt fyrtal..
Och när jag kommer ner till Yatzy... får jag det då??? NEJ...blääää....
Revanch i morgon ska ni bara veta KOMPISAR!!!!

I förra veckan fyllde min lilla gudson 2 år.
2 år sedan som jag kom hem från Kroatien och bad den lille att stanna kvar tills jag kom hem för jag ville se honom innan han blev ett dygn.. och jo, jag kom hem på fredagen och han tittade ut på söndagen.
på måndagen, tiden han fyllde 1 dygn låg han i min famn...
Och denna lilla killen har nu vuxit och blivit 2 år...

Söta lilla goa Theodor:
Här öppnade han presenterna han fick av mig.








Han täcke och kudde av sin mormor, så jag köpte påslakan med en cool döskalle.
Han hade växt ifrån sin lille Nalle Puh filt så jag pimpa detta med en cool döskalle filt :)
Och han vill inte titta på tecknat på tv så nu ska han lära sig hyss med Emil i Lönneberga.

Nej nu kallar sängen, blir det fint i morgon ligger jag o lapar sol :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0