HEJ å HÅ!!!

Ja som förra inlägget visar hade jag fått punka på mitt nya däck i morse, men min snälla pappa kom och fixade det till mig.

En underbar dag i Kristianstad med mamma blev det idag och ett snyyyyyygt linne inköptes på kappahl:



Halvklar klädsel till Midsommar alltså.


Nya tippar.
Naglar jag gjorde förra veckan, låååånga som attan




Så här blev de när de blev färdiga :)


Nya igår igen :)....super....




Min Kusin döpte sin Son i lördags, samma kyrka som jag döptes i Dec 81 tror jag att det kan ha varit.
Jag var ju inte så gammal så jag kommer inte ihåg:)



Svängde inom Ica Maxi i Råå efter ett besök i Helsingborg.... nästan klökkänsla i kyldisken..

ÄTA PYTONORM....jag som inte ens kan se en orm.......ARRRGGGHHHH!



Zebra file.... kan inte de stackas djuren få gå kvar på savannen. Räcker väl att de blir mat åt lejonen.
Det är ju THE CIRCEL OF LIFE.....


Mina små Gudbarn var här och grillade med sina föräldrar i söndags..
Lilla miranda visade vad hon tyckte om att jag fota henne :)



Hihi Fuck you fingert..

Idag blev det en sväng inom Mc Donalds.
Sambon matade då små liven:)







En söt liten fågelunge som faktiskt kunde äta själv men gnällde på mamma som snällt matade den :)

Sååååå Söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0