Ny älskling

Igår inköptes denna nya älsklingen.


Plastet får sitta kvar litet till.





Fick en Matchande Golla väska av Ankis i tidig födelsedagspresent.
Inköpt på SIBA.
De ska stänga!! Tummen upp från mig...var inte en dag för sent.

Datorn köptes på elgiganten i Malmö. Tanken var att vi skulle handla på Media Markt i Lund men när vi väl kom dit var det stängt pga inventering.
Så vi fortsatte till Media Markt i Malmö men de hade 3 mini pc att välja på så vi skuttade ut därifrån igen.
Resan gick till OnOff, Elgiganten Net on Net i Malmö och slutade på Onoff i Lödde. Då fick Ankis äntligen hittat det hon sökte efter. En Super Laptop på 15".

I lördags var jag o pappa på Traktor Pulling.
Jag hade aldrig varit på något sådant och trodde att det var som Monster Truck som körde runt på en bana.
Men Ack så fel.




Svensken Cougar






Nya naglar i Stilen Black and White.
Isadoras nya graffiti nagelack....I LOVIN` IT!


Ingen blir den andra lik.

Nä nu ska jag bädda ner mej i soffan igen.
Förkylningen knacka på dörren i morse och jag mår som en död sork.
Days of Our Lives maraton på tv, sen blir det Idol, Skånska hemma fruar och Hells Kitchen, om jag orkar vara vaken så länge ;)

Bye SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0